Onderzoek en advies
Waar staat uw bedrijf? Maar nog veel belangrijk waar wilt u naartoe? Veel van de door BRW Groep uitgevoerde opdrachten beginnen met een onderzoek. Welke situatie treffen wij aan en waar moet aan gewerkt worden om bijvoorbeeld u klantbeleving verder te optimaliseren.
Appels met appels vergelijken
Met de uitkomsten van het onderzoek kunt u direct aan de slag. Daarnaast maakt u gebruik van de BRW Benchmark. Hoe doen andere bedrijven het binnen uw segment? Op deze manier kunt u een treffende vergelijking maken. BRW Groep heeft voor u een aantal onderzoekmethodes ontwikkeld waardoor we u beter, sneller en objectiever kunnen adviseren. Een groot aantal van de onderzoekmethodes kan voor iedere branche worden ingezet. Daarnaast zijn er ook doelgroepspecifieke onderzoeken beschikbaar.
Mogelijkheid 1: de Klantcontact Analyse
Een Klant Contact Analyse is een basisonderzoek dat BRW Groep uitvoert binnen uw organisatie. Wij brengen in kaart hoe het contact met uw klanten verloopt. Slaagt u erin om uw klantcontact effectief af te handelen en leidt dit tot tevreden klanten? U krijgt inzicht in de manier waarop u met uw klanten communiceert en hoe zij dit ervaren. In onze eindrapportage geven wij u tips en praktische adviezen om uw klantcontact te optimaliseren.
Mogelijkheid 2: Europese Contact Centre Standaard Gap-analyse
Aan de hand van de Europese Contact Centre Standaard wordt uw contactcenter onder de loep genomen (ook wel baseline-audit genoemd). De verschillen tussen de ECCS kwaliteitsnormen en de huidige situatie maken wij inzichtelijk. U ontvangt een eindrapportage waarmee u direct inzage krijgt in waar uw organisatie staat, maar ook welke verbeteringen nog doorgevoerd dienen te worden om aan de ECCS kwaliteitsstandaard te kunnen voldoen.
Mogelijkheid 3: de KlantBeleving Scan
Met de KlantBelevingScan maken wij voor u inzichtelijk waar u nu staat en waar u zou moeten staan, afgezet tegen de BRW Benchmark Experience. Een unieke scan met een duidelijke focus op klantbeleving, maar waarbij ook het evenwicht tussen kwaliteit, service, kosten en klanttevredenheid dient te worden gerealiseerd. De uitkomsten van de scan krijgt u van ons op een presenteerblaadje, middels een compacte presentatie. Maak kennis met de KlantBeleving Scan >>
Mogelijkheid 4: maatwerk
Naast bovengenoemde mogelijkheden kan het heel goed zijn dat u (meer) maatwerk wenst. Zo kunt u ook laten onderzoeken of u het maximale haalt uit uw WFM pakket, of kunt u een COPC GAP analyse laten uitvoeren. Meer weten over de onderzoekmogelijkheden? Vul onderstaand formulier in en BRW Groep neemt met u contact op.