cvs apotheek apotheek uur http://hollandpillen.com/ medicijnen voor paniekaanvallen
BRW customer experience

Wilt u ons volgen?

Training, coaching en meer

10 manieren om ongewenste uitstroom te voorkomen

Hoge uitstroomcijfers lijken in de contactcenter branche te worden geaccepteerd en door sommige callcenter managers zelfs te worden toegejuicht. In plaats van energie te steken in de zittende medewerkers lijkt het makkelijker een ploegje nieuwe medewerkers binnen te halen: vers bloed, frisse wind, kneedbare mensen. Lees het volledige artikel >>

Empathie is het toverwoord

Een beetje inlevingsvermogen en begrip voor de situatie doen al wonderen. Goed je verhaal kunnen doen, is veel belangrijker dan in één keer antwoord krijgen op je vraag. Het is hoog tijd het beeld over klantbeleving te herzien. Lees het volledige artikel >>

Een hoger rendement op trainingen

Opleiding en training vinden we allemaal belangrijk. Maar wat is het effect er eigenlijk van? Hoe kies je een trainingsbureau? Welke invloed heb je als opdrachtgever op de opleiding? En wat moet er na een opleiding gebeuren? Lees het volledige artikel >>

Help!, mijn team doet niet wat ik wil...

Mensen motiveren is niet altijd even makkelijk. Maar het loont de moeite er tijd en energie in te steken. In klantcontact omgevingen zijn gemotiveerde teams goud waard. Lees het volledige artikel >>

 

Neem contact op met BRW Groep
Bel: 088-337 63 60