cvs apotheek apotheek uur http://hollandpillen.com/ medicijnen voor paniekaanvallen
BRW customer experience

Wilt u ons volgen?

Techniek

8 lessen voor een beter keuzemenu

Het keuzemenu is voor veel klanten nog steeds een horde die overwonnen moet worden voordat ze hun vraag kunnen stellen. Uit een recent onderzoek [1] blijkt dat 1 op de 3 klanten het keuzemenu (te) lang vindt en dat 1 op de 4 klanten niet in één keer de juiste keuze kan maken. Allemaal factoren die bijdragen aan de frustratie van de klant. En dat nog voordat hij een CSR heeft kunnen spreken. In dit artikel worden acht lessen besproken voor het verbeteren van de IVR – vijf best practices en drie valkuilen. Lees het volledige artikel >>

IVR zonder frustraties

De IVR (interactive voice respons) is zonder twijfel het minst populaire klantcontactkanaal. Veel bellers vinden het gebruik van telefonische keuzemenu's vervelend en geven de voorkeur aan contact met een live agent. Ondanks deze negatieve klantgevoelens is het gebruiken van een IVR vaak niet te voorkomen. Hoewel de meeste bedrijven er niet op uit zijn om hun klanten te frustreren, is dit soms wel de praktijk. Met een goed ingerichte IVR is echter veel klantleed te voorkomen. Lees het volledige artikel >>

Neem contact op met BRW Groep
Bel: 088-337 63 60