cvs apotheek apotheek uur http://hollandpillen.com/ medicijnen voor paniekaanvallen
BRW customer experience

Wilt u ons volgen?

Qualitymanagement, kwaliteitsmonitoring

QM 2.0

Hoe meet je kwaliteit in het contactcenter? En hoe kun je vervolgens de kwaliteit verbeteren. Het besturingsmodel COPC geeft hiervoor praktische handvatten. Lees het volledige artikel >>

 

Het beste recept voor klantbeleving

Het afhandelen van klantcontact gaat verder dan het waarborgen van loyaliteit. Het gaat niet alleen om een prettige stem aan de telefoon en het houdt ook niet op als de klant tevreden is. Achter de schermen is namelijk een goede geoliede machine nodig: de operationele organisatie. De belangrijkste onderdelen hierbij zijn de mensen, de middelen, de organisatie zelf en uiteraard de technische ondersteuning. Binnen deze vier onderdelen moet een goede balans zijn waarbij de (zowel de interne als externe) klant centraal staat. Lees het volledige artikel >>

 

Neem contact op met BRW Groep
Bel: 088-337 63 60