cvs apotheek apotheek uur http://hollandpillen.com/ medicijnen voor paniekaanvallen
BRW customer experience

Wilt u ons volgen?

Kwaliteitsmodellen: COPC, ISO 18295/ECCS en LEAN

Fouten voorkomen met COPC

COPC mag zich in Nederland verheugen op de warme belangstelling van contactcenters. Steeds meer contactcenters passen COPC toe in hun operationele besturing. Het model maakt kwaliteit meetbaar. Lees her volledige artikel >>

Aan de slag met Lean

De term Lean wordt steeds vaker gebruikt binnen klantcontactomgevingen. De Lean-methode is één van de belangrijkste managementfilosofieën en besturingssystemen
van de afgelopen eeuw. Lean heeft bij honderden organisaties over de hele wereld geleid tot een significante verbetering van kwaliteit en klanttevredenheid terwijl het tegelijkertijd leidt tot grote kostenreductie. Dit artikel beschrijft wat Lean inhoudt, geeft een aantal tools die gestoeld zijn op Lean en sluit af met vijf tips die u kunt gebruiken om vandaag nog binnen uw contactcenter aan de slag te gaan met Lean. Lees het volledige artikel >>

Europese Contact Centre Standaard wint terrein

Sinds voorjaar 2010 is de Europese Contactcenter Standaard (ECCS) een feit. Het keurmerk is een garantie voor een snel, juist en vriendelijk antwoord. Inmiddels zijn al meer dan 100 contactcenters gecertificeerd. Wie volgt? Lees het volledige artikel >>

Neem contact op met BRW Groep
Bel: 088-337 63 60