cvs apotheek apotheek uur http://hollandpillen.com/ medicijnen voor paniekaanvallen
BRW customer experience

Wilt u ons volgen?

Invoeren van Quality monitoring >>

Het vaststellen van de kwaliteit van uw dienstverlening is geen eenvoudige zaak. Wanneer is een het klantcontact goed verlopen? Klantbeleving speelt een rol, maar ook de kosten van het klantcontact zijn een belangrijke factor. Een werkbare definitie van kwaliteit is: doe het in één keer goed. Onderzoeken tonen keer op keer aan dat het voor de klant belangrijk is dat hij snel en in één keer goed wordt geholpen.

Het proces Quality monitoring nader bekeken

Het Quality monitoringsproces is dé methode om kwaliteit en service van de dienstverlening in uw klantcontact omgeving meetbaar en dus bestuurbaar te maken. Het begint met het inzicht in de processen die door uw klantcontact omgeving moeten worden ondersteund en de beschrijving ervan. BRW Groep adviseert u om alle medewerkers minimaal één keer per maand te monitoren en feedback te geven tijdens een één op één coaching sessie. Zowel op basis van inhoud als op vorm.

Voordelen van Quality monitoring

Het inzetten van het Quality monitoringsproces is voor iedere klantcontact omgeving zeer rendabel te maken. Vooraf dient het proces goed uitgewerkt te worden en zullen goede afspraken moeten worden gemaakt met werknemers (al dan niet vertegenwoordigd door de OR). Daarnaast zal rekening moeten worden gehouden met privacy aspecten van uw klanten en medewerkers.

Eens een keer van gedachten wisselen? Neem contact op met ons:

Tel: 088 - 337 6360 of mail: info@brw.nl

Neem contact op met BRW Groep
Bel: 088-337 63 60