cvs apotheek apotheek uur http://hollandpillen.com/ medicijnen voor paniekaanvallen
BRW customer experience

Wilt u ons volgen?

Europese Contact Centre Standaard

De Europese Contact Centre Standaard is een kwaliteitsstandaard voor contactcenters, ontwikkeld naar aanleiding van klachten van Europese consumenten over de dienstverlening van bedrijven en instellingen. Het is een officiële Europese standaard: EN 15838. De standaard stelt eisen aan processen, medewerkers, techniek, organisatie en de besturing van de klantcontact omgeving. Het gebruik van ECCS leidt tot lagere kosten en hogere klanttevredenheid en kwaliteit.

Kwaliteit met de Europese Contact Centre Standaard

ECCS is een prima middel om jouw contactcenter te laten groeien in kwaliteit. Met de richtlijnen van de ECCS wordt het contactcenter efficiënter en verbetert de kwaliteit van de dienstverlening. Een certificaat maakt dit zichtbaar, na een onafhankelijke audit (door een gecontroleerd keuringsinstituut) ontvang je het EN 15838 certificaat.

Van ECCS naar ISO18295

ISO18295 is een nieuwe standaard voor klantcontact die nog in ontwikkeling is. De verwachting is dat deze nieuwe ISO-standaard eind 2015 gepubliceerd wordt en op termijn de Europese standaard gaat vervangen. Nieuwsgierig wat ECCS voor uw organisatie kan betekenen? BRW Groep heeft aantoonbare ervaring op het gebied van het implementeren van kwaliteitsmodellen.

Ja, leuk! Ik wil meer weten over de Europese Contact Centre Standaard

  1. Naam bedrijf(*)
    Geef aub uw bedrijfsnaam aan.
  2. Aanhef(*)
    Kies aub uw aanhef
    Initialen(*)
    Vul aub uw initialen in.
  3. Tussenvoegsel
  4. Achternaam(*)
    Vul aub uw achternaam in.
  5. Functie(*)
    Vul aub uw functie in.
  6. Mobiel(*)
    Vul aub uw mobiele nummer in.
  7. E-mail(*)
    Vul aub een geldig e-mail adres in.
  8. Uw vraag(*)
    Excuses, dit veld moet ook nog worden ingevuld
  9. Invalid Input
  10. Captcha
    Captcha
    De cijfers komen helaas niet overeen.

Neem contact op met BRW Groep
Bel: 088-337 63 60