cvs apotheek apotheek uur http://hollandpillen.com/ medicijnen voor paniekaanvallen
BRW customer experience

Wilt u ons volgen?

Customer Experience Management in de praktijk

 

 

Mensen op kantoor bew

Customer Experience Management (CXM) in de praktijk - Van Inspiratie tot realisatie, breng het geleerde in de praktijk.

Heeft u ook veel zin om aan de slag te gaan met de beleving van uw klanten maar heeft u nog niet direct een idee waar te beginnen en volgens welke methodiek? Maak kennis met CXM in de praktijk. Deze training staat vooral in het teken van doen én maatwerk begeleiding gedurende een langere periode. De ervaring leert ons dat cursisten vol overgave met de theorie aan de slag gaan maar ook de behoefte hebben aan verdere begeleiding. Deze training sluit daar naadloos op aan.

Uniek lesprogramma

In drie dagen tijd nemen wij u mee in de wereld van Customer Experience Management. Enerzijds in pakkende theorie met veel filmpjes en sprekende voorbeelden, anderzijds door u tussen de trainingsdagen door en na te training te begeleiden bij het uitvoeren van uw eigen plan. Op deze manier brengen wij het goede van twee werelden bij elkaar.

Programma dag 1

  • Geschiedenis van productietijdperk tot en met klantentijdperk
  • Beleveniseconomie
  • Wat is CXM?
  • Is jouw organisatie “klaar” voor CXM?
  • Wat is een customer journey?
  • Hoe maak je een customer journey map?
  • Wat zijn de moments of truth?
  • Wat zijn persona’s?
  • Hoe maak je een klantreis?

Begeleiding na de eerste dag: u gaat aan de slag met het in kaart brengen van de klantreis binnen uw organisatie. Een managing consultant van BRW Groep ondersteunt u hierbij.

Programma dag 2

  • Wat doe je met de uitkomsten van de metingen in de klantreis?
  • Wat is customer Relevancy?
  • Hoe bereik je een unieke customer experience?
  • Klachtafhandeling & loyaliteit
  • Van missie, visie & strategie tot en met gewenst gedrag
  • Relevante KPI’s
  • KPI’s meten
  • Big Data, wat is dat?

Begeleiding na de tweede dag: tussen dag 2 en dag 3 vervult u een praktijkgerichte opdracht met het thema ‘meten is weten’. U brengt de relevante KPI’s binnen uw organisatie in beeld. Op basis van de bevindingen maakt u een plan van aanpak, ter verbetering van de klantbeleving die uw klanten ervaren in contact met uw organisatie. Ook hierbij ondersteunen onze managing en senior consultants u graag.

Programma dag 3

  • Hoe vertaal ik de theoretische onderbouwing van CXM naar praktische toepassing?
  • Presenteer uw bevindingen aan de hand van uw plan van aanpak
  • Door middel van intervisie onder begeleiding van de trainer worden de plannen aangescherpt waar dat nodig is

Waar gaat u mee naar huis?

Na het doorlopen van de training CXM in de Praktijk bent u in staat om de vraag ‘Hoe vertaal ik de theoretische onderbouwing van CXM naar praktische toepassing?’ te beantwoorden en in de praktijk te bengen.

Praktische informatie

Locatie :  BRW Groep in Nieuwegein
Tijd :  09.00 uur tot 17.00 uur
Investeringen :  € 1.295,00* p.p. excl. BTW, inclusief lunch, snacks en drankjes
Lesmateriaal :  U ontvang een map met daarin het lesmateriaal

*Nadat u zich heeft ingeschreven ontvangt u een schriftelijke bevestiging met alle relevante informatie en de factuur.
Voor annulering geldt: 3 weken voor aanvang: kosteloos, daarna zal het volledige bedrag in rekening worden gebracht. Kunt u zelf niet? Stuur dan een collega.

Ja, leuk, ik schrijf mij direct in voor de training CXM in de praktijk

  1. Naam bedrijf(*)
    Vul aub uw bedrijfsnaam in.
  2. Aanhef(*)
    Kies aub een aanhef.
    Initialen(*)
    Vul aub uw initialen in.
  3. Tussenvoegsel
    Invalid Input
  4. Achternaam(*)
    Vul aub uw achternaam in.
  5. Functie(*)
    Vul aub uw functie in.
  6. Mobiel(*)
    Vul aub uw mobiele nummer in.
  7. E-mail(*)
    Invalid Input
  8. Voor welke datum(*)
    Maak aub een keuze
  9. Aantal deelnemers
    Invalid Input
  10. Invalid Input
  11. Captcha(*)
    Captcha
    Helaas komen de tekens niet overeen.

 

 

 

 

 

 

Customer Experience Management (CXM) in de praktijk

Neem contact op met BRW Groep
Bel: 088-337 63 60