cvs apotheek apotheek uur http://hollandpillen.com/ medicijnen voor paniekaanvallen
BRW customer experience

Wilt u ons volgen?

Continu verbeteren van uw organisatie >>

We werken met elkaar om de klant centraal te stellen en de verwachtingen van onze klanten waar te maken. Echter, niet alleen onze maatschappij en onze economie, maar ook onze klanten en prospects ontwikkelen zich voortdurend. Continu verbeteren is daarom een proces dat bij geen enkele organisatie mag ontbreken. BRW Groep ontwikkelt dit proces voor u, van concept tot en met de operatie. Het levert periodiek (bijvoorbeeld eens per maand) een top 3 met verbeterpunten op. De punten zijn gebaseerd op input vanuit kwaliteitsmonitoring, management informatie, klanttevredenheidsonderzoeken en het klachtenmanagement.

We komen organisaties tegen met meer dan vijftig lopende verbeterprojecten. Een waslijst aan projecten waar uiteindelijk weinig van terecht komt. De kern van onze aanpak is: niet alles tegelijk! Het wegnemen van problemen vereist een gedegen diagnose, waarna processen kunnen worden verbeterd en gedrag van mensen kan worden aangepast. Pak een probleem aan, neem de oorzaak weg en zorg voor resultaat. Na het vieren van dat resultaat kan het volgende punt uit de top 3 aangepakt worden.

Naast planmatig en gestructureerd werken aan verbetering besteden we ook aandacht aan de cultuur van de organisatie. Hiermee zorgen we voor beter draagvlak voor verandering in de organisatie, de cultuur wordt meer klant- en verbeteringsgericht.

Eens een keer van gedachten wisselen? Neem contact op met ons:

Tel: 088 - 337 6360 of mail: info@brw.nl

Neem contact op met BRW Groep
Bel: 088-337 63 60