cvs apotheek apotheek uur http://hollandpillen.com/ medicijnen voor paniekaanvallen
BRW customer experience

Wilt u ons volgen?

Aan de slag met Customer Experience >>

De beleving van de klant, daar gaat het tegenwoordig om. Niet alleen de producten en diensten die u levert, maar vooral hoe de klant die ervaart, zorgt voor onderscheidend vermogen. De klant komt op verschillende momenten in aanraking met uw organisatie. Tijdens deze zogenaamde 'klantreis' kunnen de behoeftes verschillen van moment tot moment. Op díe momenten die er voor de klant toe doen, moet u voldoen aan de verwachting én tegelijk waarde toevoegen. Dit moment van de waarheid is bepalend voor de klantbeleving. Is de beleving positief, dan bindt de klant zich emotioneel. Hierdoor groeit de "share of wallet"; de klant is bereid om een groter aandeel van de bestedingen bij jouw organisatie te doen.

Continue voldoen aan uw klantverwachtingen

Het optimaliseren van die klantbeleving is Customer Experience Management (CEM of CX). CEM zorgt ervoor dat uw klant de gewenste ervaring heeft. CEM start vaak met een klantreis die wij samen met uw organisatie maken. Door middel van data-analyse, klantonderzoek en brown-paper sessies (een manier om een proces of model gezamenlijk te visualiseren. Hierdoor wordt o.a. duidelijk uit welke stappen dit proces bestaat, wat tussenresultaten en benodigdheden zijn en wie er bij betrokken zijn), brengen we de klantreis en de "customer touchpoints" in kaart. Krijgt de klant de gewenste beleving? Doet u de goede dingen op de juiste momenten en hoe zorgt u voor continuïteit?

Eens een keer van gedachten wisselen? Neem contact op met ons:

Tel: 088 - 337 6360 of mail: info@brw.nl

Neem contact op met BRW Groep
Bel: 088-337 63 60