cvs apotheek apotheek uur http://hollandpillen.com/ medicijnen voor paniekaanvallen
BRW customer experience

Wilt u ons volgen?

Aan de slag met customer feedback >>

Excellente organisatie luisteren naar hun klanten. Feedback van een klant geeft belangrijke input om producten, dienstverlening en service te optimaliseren. Maar hoe zorg je ervoor dat de 'voice-of-the-customer' hoorbaar wordt? Customer feedback bestaat uit verschillende onderdelen. De belangrijkste zijn: openstaan voor respons, het meten van klanttevredenheid, social media-analyse en klachtenmanagement.

  • Openstaan voor respons (e-mail)
  • Maak het klanten gemakkelijk om feedback te geven. Een formulier op de website of een e-mail mogelijkheid volstaat. Een snelle respons én een antwoord waaruit blijkt dat je de klant serieus neemt, levert een hoop goodwill op.
  • Het meten van klanttevredenheid
  • Meten is weten. Door het meten van de klanttevredenheid, ontdek je wat klanten écht van jouw organsiatie vinden. Klanten worden echter overspoeld met klanttevredenheidsonderzoeken.Het onderzoek moet er dus uitspringen en klanten niet irriteren.
  • Social media analyse
  • Volg op social media de berichten over jouw producten en diensten en analyseer het sentiment erachter. Reageer op klantvragen en op uitingen waarvan je het sentiment positief wilt beïnvloeden.
  • Klachtenmanagement
  • Het goed oplossen van klachten levert een grotere klantloyaliteit op. Bovendien is analyse van klachten een sterk hulpmiddel voor de verbetering van processen.

Nieuwsgierig hoe BRW Groep customer feedback voor uw organisatie kan inrichten? Neem dan contact op met Emile Elsbeek.

Eens een keer van gedachten wisselen? Neem contact op met ons:

Tel: 088 - 337 6360 of mail: info@brw.nl

Neem contact op met BRW Groep
Bel: 088-337 63 60